    From: bufi <b...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pytanie o zasilanie (GPU i zasilacz)
    Date: Thu, 14 Jul 2016 19:16:32 +0000 (UTC)

    Dnia 11.07.2016 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > 2. Dwie z trzech kart beda przylegaly bezposrednio do siebie, widzialem
    > na YT, ze w przypadku SLI tak to wlasnie wyglada. Faktycznie karty
    > dostaja odpowiednio duzo powietrza przy zakrytych wentylatorach?
    > http://rog.asus.com/media%5C1464378453873.jpg

    To zalezy jak masz umiejscowione sloty PCIe
    Mam na pokładzie gtx1070 i gtx960 i az tak blisko siebie nie są.
    A jak bedzie za blisko i za goraco, uzyj risera PCIe 16x16.
    I jak ma chodzic pod obciazeniem pare dni a obawiasz sie o temp, to dołóż
    do karty i kup MSI Gaming X, ma najlepsze chlodzenie na rynku.

    > 3. Czy podany tutaj pobor pradu dotyczy samej karty czy calego zestawu?
    > "up to 300W, additional 6+8 pin PCIe power required"
    > https://www.asus.com/Graphics-Cards/ROG-STRIX-GTX108
    0-O8G-GAMING/specifications/

    Chodzi o cały zestaw pod obciazeniem. Sama karta gtx1080 podkrecona
    bierze ok. 170-180W

    P.