    From: bufi <b...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pytanie o zasilanie (GPU i zasilacz)
    Date: Thu, 14 Jul 2016 21:38:18 +0000 (UTC)

    Dnia 14.07.2016 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Ciekawy wynalazek :)
    > Nie chce jednak ruszac podstawowych komponentow bo wtedy ciezko bedzie
    > oprzec sie pokusie zlozenia calego mocnego komputera. Mam teraz 980X na
    > podstawce 1366. Opcja jest plyta dwuprocesorowa i sporo jąder w Xeonach.
    > Chcialbym jednak sprobowac liczenia na GPU, wydaje sie ze ta technologia
    > juz wystarczajaco sie rozwinela.

    Owszem, te nowe karty, gtx1070 i gtx1080 to po prostu bajka, jeśli chodzi
    o stosunek wydajność/pobór prądu. Z resztą gtx970 jest na 3 miejscu w tym rankingu.

    Najwiekszy problem jest z temperaturą. Wybierz taki model, ktory bedzie mial
    najlepsze chłodzenie. Nie patrz na wydajność, bo obojętnie jakiej firmy
    kupisz, bedziesz zadowolony.