    From: bufi <b...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pytanie o zasilanie (GPU i zasilacz)
    Date: Thu, 14 Jul 2016 21:59:04 +0000 (UTC)

    Dnia 14.07.2016 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Temat idzie na pewien czas w odstawke (przynajmniej jesli chodzi o
    > renderowanie na GPU): dostalem odpowiedz od tworcow Octana. W tej chwili
    > nie obsluguje on 1080. Chlopaki pracuja nad tym.

    Pewnie chodzi o słynny 'problem' zastosowanych pamięci GDDR5x (chodzi o tego
    iksa na końcu). W kopalniach też mają problem z liczeniem na tych kartach.
    Ja tez sie zastanawiałem nad 1080 ale właśnie 'coś jest popsute w sterownikach'
    i wziąłem 1070. 1070 ma 'zwykłe' pamięci GDDR5....
    1080 dokupię jak naprawią sterowniki i ceny troche spadną.