    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytanie - sprowadzenie auta z DE
    Date: Mon, 27 Jun 2011 20:21:58 +0200

    W dniu 11-06-27 12:56, RoB pisze:
    > U?ytkownik "Marcin Jan"<t...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Mozesz zakupic i wracajac wyrobic tablice na powrot ( niemiec bedzie mial
    > czas na wyrejstrowanie auta) lub zostawic zaliczke i wracajac odebac i
    > zplacic za autko i wtedy wymeldowac i wyrobic tablice powrotne, ale wiecej
    > czasu bedziesz musial poswiecic w urzedzie, ale wszystko do zalatwienia w
    > jeden dzien (kwestia znajomosci jezyka i umiejetnosci dogadania sie ;))
    > Pamietaj tylko, ze niektore urzedy dzialaja... do 12.00 :(
    > Zaden parking strzezony nie bedzie ci potrzebny, chyba moze poczekac na
> [...]

    ok. małe sprostowanie auto zostało już wyrejestrowane. Więc pozostaje
    kwestia przechowania auta do mojego powrotu. Nie wiem czy Niemiec
    będzie chciał zostawić te auto u siebie, może nie mieć miejsc etc. W
    każdym razie chciałem się zapytać czy takie auto wymeldowane może stać
    bezkarnie na drodze publicznej czy musi być na jakimś prywatnym terenie.
    Pewnie można zrobić jakieś tablice z 30 dniowym ubezpieczaniem ale
    podejrzewam że będzie drogo. Jak ostatnio byłem w komisie to komistant
    miał jakieś blachy w celu umożliwienia jazdy próbnej. Bo jak rozumiem
    jak auto zostało wymeldowane to zjazdy próbnej legalnie nici.
    Ew. przychodzi mi do głowy taki pomysł aby na czas postoju wsadzić
    jakieś inne blachy (mam jakieś stare z Francji). Wówczas teoretycznie
    nie powinno to kłóć specjalnie w oczy.
    pozdrawiam
    marcin jan