  • 1. Data: 2012-07-03 21:06:23
    Temat: R1
    Od: dupabisqpa <s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl>

    Ello mam pytanko jest takie moto
    http://otomoto.pl/yamaha-r1-r1-stan-idealny-zamiana-
    M3267506.html umowilem
    sie z kolesiem i jutro jade ogladac na co zwracac uwage nie bardzo wiem bo
    to bedzie moje pierwsze moto przebieg nieduzy moglo byc cos zmieniane? nie
    chce wdepnac na mine bo to jednak jest kupa kasy poradzcie na co patrzec z
    gory dzieki pozdro!

  • 2. Data: 2012-07-03 21:58:30
    Temat: Re: R1
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "dupabisqpa" <s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > chce wdepnac na mine bo to jednak jest kupa kasy poradzcie na co patrzec z

    Bardzo fajny motor, zwłaszcza jako pierwszy. Uwagę zwracaj tylko na to, żeby
    miał pierdolnięcie, reszta nieistotna, i tak zabijesz się po 100 metrach.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2012-07-03 23:08:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-03 21:58, Yogi(n) pisze:

    > Bardzo fajny motor, zwłaszcza jako pierwszy. Uwagę zwracaj tylko na to,
    > żeby miał pierdolnięcie, reszta nieistotna, i tak zabijesz się po 100
    > metrach.

    eee. Akrapowić nie zabija. On szczela ogniem z wydechu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-07-03 23:46:27
    Od: dupabisqpa <s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > eee. Akrapowić nie zabija. On szczela ogniem z wydechu.

    Łottafak? A gdzie namiary na Lovtzę się zapytuję? Dupa nie precle!

  • 5. Data: 2012-07-03 23:58:15
    Od: dupabisqpa <s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl>

    tak przy okazji: http://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40 ;)

  • 6. Data: 2012-07-04 09:39:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-03, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > eee. Akrapowić nie zabija. On szczela ogniem z wydechu.

    I tak w tym wszystkim najwazniejsze jest to ze sprezynki do wydechu tez
    sa Akrapovica ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-07-04 10:03:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 09:39, AZ pisze:

    > I tak w tym wszystkim najwazniejsze jest to ze sprezynki do wydechu tez
    > sa Akrapovica ;-)

    Czytac nie umiesz ? AKRAPOWICIA !

  • 8. Data: 2012-07-04 10:20:30
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "dupabisqpa" <s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

    "mało kiedy widziała "odcinkę" (no chyba że się zagapiłem)."

    LOL :D

    W tym roczniku R1 najczęściej padała skrzynia, a konkretnie drugi bieg.
    Jeśli to twoje pierwsze moto to lepiej weź kogoś kto się na tym zna, bo
    jeszcze kupisz padło z uśmiechem na ustach, abstrahując już od tego, że R1
    na pierwsze moto to pomysł z deka idiotyczny.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu

  • 9. Data: 2012-07-04 10:25:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 10:20, Drzewo pisze:
> [...]
    > jeszcze kupisz padło z uśmiechem na ustach, abstrahując już od tego, że R1
    > na pierwsze moto to pomysł z deka idiotyczny.

    Przecież to żart jest. Nie wypada się silić na poważne odpowiedzi.

    --
    MN

  • 10. Data: 2012-07-04 10:27:29
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 09:39:14 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
    > I tak w tym wszystkim najwazniejsze jest to ze sprezynki do wydechu tez
    > sa Akrapovica ;-)
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Ja bym jednak stwierdził że blacha na zawiasach.

    Pozdrawiam
    ursyn