  • Data: 2018-04-09 22:21:59
    Temat: Re: Radio samochodowe do ogrzewania tylnej szyby
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:pafof9$838$2$gof@news.chmurka.net...

    > Jak ktoś ma pecha, to i w drewnianym kościele mu cegła na głowę spadnie...

    Nie inaczej.

    > Dokładnie. Ogólnie wszystko, co mam w samochodzie, musi włączać się
    > automatycznie. Inaczej po prostu po jakimś czasie przestałbym tego używać.

    Rozumiem, że jako opcja, że np. "następnym razem nie włączaj się", albo
    "następnym razem zapokmnij nastawów"?

    > Ciekawe. To nie jest przecież tani chińczyk. Swoją drogą nigdy nie

    No właśnie. Jest bardzo czułe. A jak dostanie za mocny sygnał, to przekaz
    jest bardzo zaszumiony. Rozumiem właśnie, gdyby mi mój Bao piątka taki numer
    zrobił, ale radio za niewąską kasę...?

    > rozumiałem wydawania tyle kasy na radio (a to i tak mało, w porównaniu z
    > innymi TRXami)... szukam jakiegoś taniego (max 300 zł) KF-owego, z
    > sensownymi filtrami wejściowymi, ale ciężko znaleźć.

    Mnie chodziło o uniwersalność, aby miało wszystko, co się da. Jak się gdzieś
    pojedzie, aby nie taszczyć tony urządzeń. Tylko LW, matcher, jedziemy. Mniej
    urządzeń, to i mniej kosztów zasilania. Jaki będę lecieć np. na Rysy, czy
    piechtą z PBiałczańskiej do Morskiego oka, to taki lżejszy bagaż może być
    cenny.
    Że tylko 5W? Po co więcej, raczej należzy pójść w antenę, aby jej sprawność
    i umieszczenie były wystarczające.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...