  • 11. Data: 2013-03-03 21:35:25
    Temat: Re: Radzę sprawdzić termin opłaty OC
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2013 20:48, Hinek pisze:

    > Niby UFG ma mnie ścignąć. Informacje mam od agenta PZU z
    > którym się umawiałem telefonicznie. Termin przedłużenia
    > minął w zeszły czwartek. Umówiłem się na jutro, ale to już
    > jest cztery dni po terminie i jak twierdzi przez te
    > cztery dni nie mam już ubezpieczenia - bo się automatycznie

    Może jakiś naciągacz, jak ci co chcą ci na szybko wcisnąć domenę jak dla
    twojej firmy, bo ktoś inny rzekomo właśnie chce ją kupić?

    Swoją szosą jeszcze jeden taki zadzwoni to zawiadamiam prokuraturę...

  • 12. Data: 2013-03-03 21:39:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 21:26, Hinek pisze:

    > Oby tak było. Cały łykend mi się spsuł :|

    Olej dzbana. Nie zna aktualnych przepisow albo rzeczywiscie chce Cie
    naciagnac na kase.
    Dostales w ciagu ostatniego miesiaca list z PZU o nowej polisie ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2013-03-03 22:30:33
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał:

    > Olej dzbana. Nie zna aktualnych przepisow albo rzeczywiscie chce Cie
    > naciagnac na kase.

    Moze to faktycznie naciagacz. Osobiscie znam przypadek pojazdu
    nieubezpieczonego przez ponad dwa miechy. Delikwent zwyczajnie zerwal z
    jedna ubezpieczalnia umowe i dopiero za jakis czas ubezpieczyl w innym
    miejscu. Zadnej kary nie bylo. Jedynie kolo z nowej ubezpieczalni ostrzegl,
    ze UFG sciga do 5 lat wstecz za brak obowiazkowego ubezpieczenia.

    --
    ARQ
    transalp

  • 14. Data: 2013-03-03 22:37:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 22:30, ARO pisze:

> [...]
    > miejscu. Zadnej kary nie bylo. Jedynie kolo z nowej ubezpieczalni
    > ostrzegl, ze UFG sciga do 5 lat wstecz za brak obowiazkowego ubezpieczenia.

    Teraz ubezpieczalnia ma obowiazek wpisania do ich wspolnej bazy
    informacji o wypowiedzeniu umowy OC. Nie wiem czy ich system dziala w
    100% ale jesli tak to wykrycie braku ciaglosci OC nie stanowi juz dla
    UFG wielkiego problemu. Mysle ze gdy sie rozkreca to kary finansowe beda
    sie sypaly grupo. Wszak to zrodlo niezlego dochodu, podobnie jak mandaty
    z fotoradarow.

  • 15. Data: 2013-03-04 09:03:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-03, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > UFG wielkiego problemu. Mysle ze gdy sie rozkreca to kary finansowe beda
    > sie sypaly grupo. Wszak to zrodlo niezlego dochodu, podobnie jak mandaty

    Narazie chyba jeszcze nie ruszyli z tematem bo caly system chyb troche kuleje
    przynajmniej kulal jak rok temu sprawdzalem OC swoich pojazdow na stronie i
    dla jednego zwracalo mi poprawnie a dla drugiego "brak danych".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2013-03-04 11:08:05
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 19:27, Hinek pisze:
    > Spóźniłem się 4 dni z opłatą za przedłużenie polisy OC.
    > Kosztuje to prawie trzysta zł extra. A polisa 82zł...
    > Jest dobrze. Z radością zapłacę. Słusznie mnie ukarano.

    Ku przypomnieniu, zdarzył mi się kiedyś taki przypadek, że nieuczciwy
    sprzedawco/handlarz wraz z pojazdem wcinął mi papierek oc, które
    wcześniej wypowiedział u ubezpieczyciela, a świstek pozostał...
    Więc kupiłem auto bez oc, nie wiedząc o tym. Wtedy miałem 1 mc na
    załatwienie formalności więc wybrałem sobie swojego ubezpieczyciela,
    który wtedy mnie poinformował, że nie mam aktualnego oc. Też blady
    strach padł na UFG bo kara wchodziła w tysiącach złotych.
    Fakt jest taki, że to kasa: a jak kasa to tylko czekać jak dobiorą się
    nam do dupska. Muszą przecież coś "żreć".

  • 17. Data: 2013-03-04 11:13:21
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > Olej dzbana. Nie zna aktualnych przepisow albo rzeczywiscie chce Cie
    > naciagnac na kase.

    W PZU jest piramidalny burdel. Na koncie moto mam kilkaset zl nadpłaty.
    Natomiast samochód mam niby nieopłacony....Mam u nich 3 pojazdy i
    PZU tego nie ogarnia :) Agent wszystko popierdzielił.
    W każdym razie żaden UFG mi nie grozi. Polisa przedłuża się
    tak jak pisałeś

    --
    Hinek