  • Data: 2014-12-24 13:08:08
    Temat: Re: Ranking baterii 'niezaleznych'.
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-24 08:51, 666 wrote:
    > Przez kogo uznana?
    > W życiu nie słyszałem.

    Pewnie nie słyszałeś o wielu firmach, ale czego to dowodzi? :D

    Właśnie dlatego czasem warto odstawić lokalne, maleńkie
    grupy dyskusyjne jak p.r.f.c i zerknąć na jakieś duże,
    międzynarodowe forum. Albo poczytać testy w zagranicznych
    mediach.

    Phottix to już w tej chwili naprawdę duży gracz z kilkoma
    bardzo ciekawymi rozwiązaniami. Okres "robienia zamienników" dla
    Nikona i Canona mają za sobą.

    Jak tak dalej pójdzie, to pewnie będą mieli na rynku oświetlenia
    większy udział niż Fuji ma na rynku aparatów. A pewnie o Fuji
    słyszałeś i sądzisz, że to dobra firma. :P

    Kilka sekund w google i znalazłem test z przeuroczym tytułem
    - ideał na tę okazję. :D
    http://digital-photography-school.com/phottix-mitros
    -review-the-best-flash-system-you-have-never-heard-o
    f/

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski