    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rdzenie ze szczeliną
    Date: Wed, 02 Sep 2015 16:05:56 +0200

    On 02.09.2015 15:49, Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Coś przeczuwam, że jak zacznę próbować zrozumieć co piszesz to mnie
    > głowa rozboli :).

    > Chodzi mi o obok szczeliny, ale tuż przy szczelinie.
    > Wyobrażam sobie jak się opiłki na kartce, gdy magnes ze szczeliną pod
    > spodem ułożą.

    I tak rzeczywiśćie jest. Myślałęm, ze mówisz o czym innym.

    > Mam podejrzenie, że tu nie mówisz o pobliżu szczeliny tylko o całym
    > obwodzie.

    Nie, tylko poblżu, reszta się skasowała bo jest taka sama.

    > To mnie jakby utwierdza w poprzednim podejrzeniu.
    > To, że im mniejsza w porównaniu z przekrojem tym lepiej jest jak
    > najbardziej zgodne z moją intuicją.

    > Mam ochotę nie czytać dalej, choć zdając sobie sprawę, że poświęciłeś na
    > to trochę czasu mam wyrzuty sumienia.
    > Może jak wrócę do pracy po obiedzie to spróbuję zrozumieć... Tylko, że
    > mam tyle pracy czekającej na zrobienie.

    Eee, jakbym poświęćił 'trochę" czasu to byłoby czytyelne;-)

    Roman właśnie wrzucił wykres z pomiarów, i za chiny ludowe
    nie pasują do modelu a/(b+x) ;-)

    Zaczynają pasować (znośnie, nie idealnie) jak dodać
    proponowane przez Ciebie uciekanie pola.
    a/(b+x) + c

    pzdr
    bartekltg