    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Re: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Fri, 2 Jan 2009 18:52:46 +0100

    On Fri, 2 Jan 2009, JA wrote:

> [...]
    [...]
    > Wiem, że są. Ale to kolejny klamot, mała pierdoła, zmniejsza stabilność samej
    > lampy itp.

    To ustal najpierw sam ze sobą czy się da :], bo zwyczajnie masz chęć
    pomarudzić a naciągasz argumenty aż materiał trzeszczy.
    "Oryginalna" przejściówka za 350 zł może być argumentem przeciw, to
    prawda. Ale owe "zastępcze"?

    [...]
    > Piszę o pomiarze światła TTL flesz, w nowoczesnych lustrzankach cyfrowych.

    Chwilowo się nie odniosę, zaaplikuję sobie parę "pikselozowych" testów
    przy jakiejś okazji, to się okaże.
    Jak chodzi o "automatykę lampy" to owszem, mam, ale jedyne zastosowanie
    które znajdowałem, to wyłączanie tejże automatyki.
    I ubolewałem za każdym razem że nie dopilnowałem, aby (zamiast tej
    automatyki) lampa miała "normalny" manual (z możliwością nastawiania
    energii).
    Lampy używałem niemal wyłącznie "od sufitu", dla wyjaśnienia.

    Używane razem z hybrydą KM A200, do której również mam lampę "systemową",
    i siakoś nie przyuważyłem kompletu wad który Ci przy lustrzankach
    wyłaziły ;)

    pzdr, Gotfryd