    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Re: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Sat, 3 Jan 2009 00:56:10 +0100

    On 2009-01-02 20:47:03 +0100, m...@a...net.pl said:

    bla bla bla.

    > Jak TTL to dla ciebie nowoczesna technika ktora jest nie
    > do opanowania, to ja juz panu dziekuje, toz w Zenitach TTL pojawil
    > sie byl gdzies od polowy lat 70tych.
    >
    > Michal Kukula
    Pozwolisz, że zacytuję sam siebie, bo najwyraźniej nie nie wiesz od
    czego zaczęła się ta część wątku.
    [...]
    On 2008-12-31 16:32:19 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Bardzo istotną wadą jest nie możność podłączenia właśnie nie
    > systemowych lamp. W cyfrze wbrew pozorom i całemu zaawansowaniu
    > technicznemu korpusów i współpracujących z nimi lamp jakość-poprawność
    > naświetlenia jest na znacznie niższym poziomie niż w starych lampach z
    > automatyką tyrystorową, które w wielu przypadkach sprawują się znacznie
    > lepiej.
    [...]

    Nie wiem czy zauważyłeś, że nie pisałem o TTL flesz w kliszakach, nie
    pisałem też że TTL flesz w cyfrach nie działa.

    Napisałem wyraźnie, że w wielu przypadkach automatyka tyrystorowa
    sprawuje się znacznie lepiej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam