    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Re: zostałem porażony
    Date: Sun, 14 Feb 2010 17:05:58 +0100

    On Sat, 13 Feb 2010 02:16:23 +0100, Maciek <m...@p...com>
    wrote:

    > Zapewniam Cię, że to jest
    >obowiązek nauczyciela.

    Sprawdziłem. Nie jest to obowiązek nauczyciela, orzeczenie o
    dysfunkcji jest informacją dla rodziców, że mają poświęcić dziecku
    odpowiednią ilość czasu. Jedyne, co jest obowiązkiem nauczyciela, to
    jedna godzina w tygodniu na pracę z dziećmi słabymi lub szczególnie
    uzdolnionymi. Może więc poświęcić ją na pracę z dziećmi
    dysfunkcyjnymi. Może, ale nie musi. Te godziny są rozliczane w okresie
    półrocznym i mogą być komasowane. Nauczyciel może więc zorganizować
    jedną weekendową wycieczkę i ma "zaliczone" godziny zawne karcianymi.
    Tak więc, to rodzice i fachowcy z poradni psychologiczno-pedagogicznej
    powinni pracować z dzieckiem z dysfunkcją.

    Pozdrawiam,
    Paweł