  • Data: 2018-12-04 15:19:33
    Temat: Re: Rebtel kończy działalność - hehe, szybko poszło :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0248cd4d-14e0-4036-b106-d3310ca872f5@go
    oglegroups.com...
    >--Przez 20parę lat jak używam kart miałem tylko jedną sytuację gdzie
    >ktoś próbował coś i mu zresztą nie wyszło.

    >czy myslimy o tym samym czyli platnoscia kk online ? ja uzywam
    >revoluta ktory jest odblokowywany *tylko* w momencie dokonywania
    >platnosci, po wyplynieciu danych czy upadlosci lepiej wymienic karte

    Ale miliardy ludzi uzywaja zwyklych kart, bez zabezpieczen, a fraudy
    sie trafiaja tylko milionom :-)

    Za to tak sie zastanawiam - taki numer sie moze przydac np do
    autoryzacji roznej - drobna kwota, moze nawet zerowa, wlasciciel moze
    nawet zwroci uwagi, a potem sie okaze, ze z jego konta googla
    zamowiono wieksze zakupy, albo nawet obrazono Prezydenta, Prezesa czy
    caly Narod :-)

    J.