    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rebtel kończy działalność - hehe, szybko poszło :)
    Date: Tue, 4 Dec 2018 15:25:55 +0100

    W dniu 2018-12-04 o 15:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > A jak bank sie chwali "wlaczylismy Ci zabezpieczenie na karcie" ?

    A który się tak chwali? Mój citibank ma tak, że przychodzi smsem kod
    autoryzacyjny przy płatności kartą, ale... nie przy wszystkich
    płatnościach. Dogooglałem się, że to, czy jest kod, zależy od techniki
    płatności stosowanej przez sklep.

    Dla przykładu płatności w allegro przechodzą bez żadnych kodów.

    --
    Liwiusz