  • Data: 2017-11-28 18:17:11
    Temat: Re: Reflow - wolniejsze czasy
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2017 o 12:19, Adam Wysocki pisze:

    > Tak, z tego co widzę termoobieg musi być...

    > A ta którą kupiłem jest OK?

    EasyPrint jest strasznie dziadowską pastą. To tak jakbyś chciał zrobić
    ciasto na mące kukurydzianej (bez glutenu). Przy nakładaniu zachowuje
    się jak mieszanka wody z piaskiem. Zero kleistości. Niby da się
    nadrukować przez szablon, ale tej pasty nie trzymają się kładzione
    elementy. Nie polecam. Kupuj Amtecha albo Koki. Można zdaje się tanio
    kupić pastę na Ali. Jestem przekonany, że będzie lepsza od tej którą
    kupiłeś.

    --
    pozdrawiam
    MD