  • 1. Data: 2014-04-10 12:21:05
    Temat: Regeneracja odbłyśników reflektorów - gdzie?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Zna ktoś jakiś rzetelny zakład, który wykona dobrze regenerację
    odbłyśnika reflektora?
    Jest to odbłyśnik do bi-ksenonów, więc niezbyt wielki gabarytowo,
    podobny do soczewkowych reflektorów H1.

    Rok czasu po ostatniej regeneracji znów lustro zaczyna schodzić całymi
    kawałkami :(

    Mogę dojechać do zakładu w mazowieckiem, lub wysłać samą lampę
    gdziekolwiek. Ewentualnie mogę rozkleić lampę i wysłać tylko odbłyśnik.

    A może spróbować srebrzenia zamiast aluminiowania? Jest sens? Będzie
    dłużej żyło?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-04-10 21:30:48
    Temat: Re: Regeneracja odbłyśników reflektorów - gdzie?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 10 Apr 2014 12:21:05 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Zna ktoś jakiś rzetelny zakład, który wykona dobrze regenerację
    >odbłyśnika reflektora?

    Znam jeden w Katowicach. Może być?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-04-11 00:01:58
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2014-04-10 12:21, Adam pisze:
> [...]
    > gdziekolwiek. Ewentualnie mogę rozkleić lampę i wysłać tylko odbłyśnik.
    >
    > A może spróbować srebrzenia zamiast aluminiowania? Jest sens? Będzie

    Podobno tu dobrze regeneruja:

    http://www.reflektory.autogamma.pl/index.php

  • 4. Data: 2014-04-11 16:28:31
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 12:21:05 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Rok czasu po ostatniej regeneracji znów lustro zaczyna schodzić całymi
    > kawałkami :(

    To napisz ktory to zaklad co by tam nie zajezdzac.

    > Mogę dojechać do zakładu w mazowieckiem, lub wysłać samą lampę
    > gdziekolwiek. Ewentualnie mogę rozkleić lampę i wysłać tylko odbłyśnik.

    A tutaj byl (chyba, ze to wlasnie Ci robili te feralna regeneracje)?:

    http://www.avensisklub.pl/regeneracja-odblysnikow-re
    flektory-xenon-vt2109.htm

    Ludki z T25 (wada fabryczna kloszy/odblysnikow) chwalili sobie a i rzut beretem od
    DC.

    --
    Dman-666

  • 5. Data: 2014-04-11 22:24:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-11 16:28, Dman666 pisze:

    > To napisz ktory to zaklad co by tam nie zajezdzac.

    W międzyczasie się dowiedziałem - mój odbłyśnik został u nich do
    regeneracji, natomiast ja dostałem nowy - więc chyba wada fabryczna :(

> [...]
    flektory-xenon-vt2109.htm

    > Ludki z T25 (wada fabryczna kloszy/odblysnikow) chwalili sobie a i rzut beretem od

    Dzięki, niedaleko.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam