  • 31. Data: 2019-12-13 19:18:06
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    <news:3346b050-0777-4f02-9bd7-f1875cdfe806@googlegro
    ups.com>:
> [...]
    dnia jego sprowadzenia.

    Ile to wyciłąeś, bo nie pasowało do teorii?

    > To co niżej było przypadkiem wyciąłeś?

    Nie, nie przypdadkiem, tylko celowo. Mowa o KARZE GRZYWNY a nie o kwitach do
    rejestracji

    > Kręcisz, ale niczego innego się po Tobie nie spodziewałem.

    LOL

    > Coś Tobie podpowiem:
    > Odszukaj jakie dokumenty są/będą niezbędne aby zarejestrować pojazd.

    Jeszcze raz: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny

    Pytanie jest o karę, a tam (w art.) jest odpowiedni wpis i słowa o kwitach
    nie ma..., jest natomiast "kto nie rejestruje"

    Proste jak słońce... kmiotku. Pa na 3 miechy

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2019-12-13 22:47:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nikogo nie wybierasz to też wybierasz.

  • 33. Data: 2019-12-13 23:00:02
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 13 Dec 2019 18:00:02 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > preferuje prawde i zdrowy rozsadek.

    tego nie znajdziesz w zadnej partii politycznej wiec szkoda czasu na
    narzekania na kielbase wyborcza

  • 34. Data: 2019-12-13 23:01:03
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 13 Dec 2019 13:47:19 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak nikogo nie wybierasz to też wybierasz.

    to nie jest wybor!

    to jest protest

  • 35. Data: 2019-12-13 23:47:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-13 22:47, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak nikogo nie wybierasz to też wybierasz.

    Wtedy wybierasz nikogo.

  • 36. Data: 2019-12-13 23:53:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Protest przeciwko sobie. Najgłupszy typ sabotażu to zaszkodzić sobie.

  • 37. Data: 2019-12-14 00:28:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-13 23:53, Zenek Kapelinder wrote:
    > Protest przeciwko sobie. Najgłupszy typ sabotażu to zaszkodzić sobie.

    Co to za brednie?! Głos to głos. Można go użyć dowolnie.

  • 38. Data: 2019-12-14 00:36:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To że KK czegoś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma, znaczy że nie wiesz.

  • 39. Data: 2019-12-14 02:10:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-10 o 11:46, glumek pisze:
> [...]
    > badania nie przejdzie, wiec go nie zarejestruje. Czy bede musiał płacic
    > automatycznie kare ?? Jak to jest rozwiazane ?

    W propozycjach ustawy
    https://bip.kprm.gov.pl/kpr/form/r86185595,Projekt-u
    stawy-o-zmianie-ustawy-Prawo-o-ruchu-drogowym-oraz-n
    iektorych-innych-us.html
    jest coś takiego;
    "2) poprawa warunków legalnego obrotu pojazdami i referencyjności danych
    gromadzonych w centralnej ewidencji pojazdów poprzez:
    a) określenie obowiązkowego 30 dniowego terminu na złożenie przez
    właściciela pojazdu wniosku o rejestrację pojazdu licząc od daty nabycia
    pojazdu w kraju albo jego sprowadzenia z zagranicy;"

    Jak to przejdzie w takiej postaci, to wychodzi na to, że kupujący ma 30
    dni na złożenie wniosku, a jak złoży wniosek, to spełni wymagania i
    tyle. Można przecież być właścicielem pojazdu niesprawnego i bez przeglądu.

  • 40. Data: 2019-12-14 02:19:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne że może być właścicielem samochodu niesprawnego i bez przeglądu. Ale musi mieć
    wykupione na niego OC.