  • Data: 2019-09-11 14:38:17
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/09/2019 13:13, J.F. wrote:

    > Ale powiedzmy sobie, ze 8-bit to bylo "do grania", Amiga czy Atari ST
    > ... tez w sumie "do grania", a pecetow przybywalo.

    Uzywało sie też "profesjonalnie"
    Dużo muzyków używało ST ze względu na wbudowane MIDI. Atari TT i Mega
    ST było powszechnie uzywane do DTP dzięki Calamusowi -
    https://en.wikipedia.org/wiki/Calamus_(DTP)

    Amigi były uzywane przez wszelkiego rodzaju kamerzystów weselnych do
    generowania efektów graficznych, czołówek itp...
    Kablówka, na osiedlu, na którym mieszkałem robiła swój kanał z reklamami
    i informacjamy na amidzie.

    Małe Atari i komodorki ... no coż - głownie giercowanie. Ja przez długo
    używałem Atari do packet radio razem z tym:
    http://atarionline.pl/v01/index.php?subaction=showfu
    ll&id=1479904115&ucat=1&ct=nowinki

    Nawet jak już długo miałem PCta to Atari stało cały czas podłączone do
    Packet radio.

    c.