  • Data: 2016-08-24 21:18:30
    Temat: Re: Roaming DATA NO LIMIT w T-Mobile
    Od: KOMTUR <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-24 o 12:49, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2016-08-24 o 11:48, KOMTUR pisze:

    > Ale tam gdzie będzie 16, to będzie 16 zawsze, nawet jak ktoś kupi
    > superhiper pakiet LTE 300mb/s.

    Zgadza się tam gdzie będzie 16 tam będzie 16, ale tam gdzie ja będę miał
    70Mb/s on dalej będzie miał w porywach do 256 kb/s.
    Niestety szybki LTE na co dzień tak mnie rozpieścił, że ciężko mi się
    używa tak wolnego internetu.

    > Do telefonu? Zwykle niepotrzebna jest pełna prędkość.

    To zależy. Jak dostanę powiadomienie, ze mam maila z załącznikiem 5 MB,
    to nie chce mi się czekać na otwarcie jego 2 minuty.

    > Jeśli używasz tak, że jest dla ciebie różnicą 256kb/s lub 10 mb/s, to te
    > 500mb starczy ci na bardzo niewiele.

    Prędkość ma znaczenie chwilowe. Dużo aplikacji działa sobie w tle i
    wtedy faktycznie prędkość nie ma znaczenia czy mail się będzie odbierał
    0,5 s czy 2 minuty. I tak z tymi nędznymi 500MB musiałem się bardzo
    ograniczać, co bardziej "transferogenne" operacje wykonywałem w hotelu
    na wifi :)

    --
    Pozdrówka
    KOMTUR