  • 51. Data: 2012-06-08 11:30:27
    Temat: Re: Ropniak czy beznyniak
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-07 20:56:13 +0200, Cezary Daniluk <c...@n...com> said:

    > Wsiadając w diesla to diesel wyje jak potępieniec :P

    A gdy już w nim siedzisz, to też?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2012-06-08 11:41:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Shrek nabazgrał(a):

    > "Wolę, żeby nie jechało nie rycząc. :>"
    > To się załatwia w każdym wozie, przez wyjęcie kluczyka:P

    No to mam lipę bo w Mazda 6 MPS nie ma kluczyka :(

  • 53. Data: 2012-06-08 11:50:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    http://tiny.pl/hpz9v

  • 54. Data: 2012-06-08 15:36:59
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-08 11:41, Chris wrote:
    > Shrek nabazgrał(a):

    > No to mam lipę bo w Mazda 6 MPS nie ma kluczyka :(

    Ale jesteś w stanie zrobić tak, żeby nie ryczał i nie jechał, czy sam
    przyspiesza jak Toyota? :P

    Shrek.

  • 55. Data: 2012-06-08 18:37:59
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-06-07 21:00, anacron pisze:

    > 1.4 CRDI - 3kRPM VI bieg = 140km/h
    > 1.4 CVVT - 3kRPM V bieg = 100km/h (IV nie ma).
    >
    > Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
    > każdy diesel ma na najwyższym biegu niecałe 2000 RPM (coś między 1700 a
    > 1900) przy 90km/h. Więc pokaż mi ten Twój wynalazek.

    Zapraszam w Mondeo 2,5 V6 z automatem ;)

    Pozdrawiam !

  • 56. Data: 2012-06-08 19:16:03
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-06-08 11:30, Bydlę pisze:

    > A gdy już w nim siedzisz, to też?
    > ;>>>

    Ja słyszę każdego diesla, żeby nie wiem jaki nowoczesny był.
    Szczególnie na zewnątrz.

    Najprzyjemniej z diesli pracują/ły 5 cylindrów Audi/Volvo i 6 cylindrów
    Audi ;)
    No i wszelakie amerykańskie V8 ;)

    Pozdrawiam !

  • 57. Data: 2012-06-08 19:18:11
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Dokładnie tak. Z tym, że ja się nie żalę na spalanie. 8-9L na dość
    > krótkich trasach, po wrocławskim centrum (z jego popierdolonymi
    > urzędasami, na siłę faworyzującymi (kosztem kierowców) niewartą tego
    > KM), to dość dobry wynik przy komforcie tego auta.

    To fakt auto jest komfortowe, a tym bardziej jak ja mam wersję SW :)

  • 58. Data: 2012-06-10 13:43:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 07:47:07 +0200, Agent napisał(a):

    > kolega mocno uprościł i uogólnił. Są jeszcze skrzynie 5/6 biegowe, różne
    > moce itp. ale biorąc pod uwagę auta do 120-150 KM tak właśnie jest.

    A nawet nieco szerszy zakres. 90KM da predkosc maksymalna w okolicy 180,
    150KM ok 210, bezniak moc maksymalna ma przy 5.5-6000 rpm,
    to jesli nie ma "nadbiegu" , a ta moda jakos minela,
    to przy 90km/h faktycznie bedzie mial ok 2300-3000 rpm, czyli "okolice
    2500".

    J.

  • 59. Data: 2012-06-10 14:36:39
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-07 21:33, to pisze:
    > begin megrims

    40.jpg

    > A nie myślałeś, żeby następnym razem spróbować utrzymać to chwilowe przez
    > cały czas? Może się uda. :>

    jasne, że się uda
    z naciskiem na cały czas, a nie przez całą trasę.

  • 60. Data: 2012-06-11 00:08:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 08.06.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Chyba, że za tobą jedzie Koń, wtedy uważa cię za debila, bo nie
    > zapierdalasz.

    Jak wszyscy wiedzą, kierowcy dzielą się na trzy grupy: kapelusznicy,
    których wyprzedzam, idioci którzy mnie wyprzedzają... i ja. Jeden,
    jedyny normalny kierowca ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski