    Date: Tue, 18 Mar 2014 08:51:21 +0100
    From: ikov <i...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Router TP-Link TD-8840T vs TD-8840T

    W dniu 2014-03-18 00:05, PiteR pisze:

    > No wersją się różnią, obudową i może to taki gówniany chwyt towar
    > niedostępny przyciąga ludzi ceną z porównywarek.

    Lubię przeglądać gazetki i stronę komputronika gdy szukam jakiegoś
    sprzętu... mam po sąsiedzku ich sklep i zaraz obok - praktycznie ściana
    w ścianę, drugi sklep komputerowy, cena zazwyczaj jest wyższa w
    Komputroniku. Kupiłem właśnie drukarkę Brother B401d - zapłaciłem 269
    zł, w Komputroniku - 429 zł, toner za również 269 zł, w Komputroniku 339
    zł... i tak jest ze wszystkim. Bardzo rzadko znajduję coś taniej w K.,
    chyba że jakaś megapromocja. Nazwy konkurencyjnego sklepu nie podaję,
    żebyście nie zarzucali mi reklamy, chyba że ktoś będzie chciał sam
    sprawdzić.