    Date: Tue, 16 Sep 2014 15:33:42 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozmiar opon

    W dniu 2014-09-16 11:16, Marek pisze:

    > Nie mozesz zmienic na kolo o wiekszym lub mniejszym rozmiarze.
    > Bedzie oszukiwac predkosciomierz, hamulce moga nie dac rady itd.
    >
    > Tu masz kalkulator zamiennikow
    > http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
    >
    > ale w koncowym efekcie srednica kola moze sie roznic tylko o kilka
    > procent.

    Już bym mógł przeboleć to przekłamywanie prędkościomierza, bo i tak
    jeżdżę z prawie stale włączonym Yanosikiem. Gorzej trochę z tymi
    hamulcami, ale z drugiej strony nie jeżdżę przecież na co dzień w
    górach. A co z promieniem skrętu? Już teraz autem zawraca sie jak
    nieomal ciężarówką, czy taka zmiana opon aby jeszcze go nie zwiększy?