    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Rury PE wodociagowe do powietrza z kompresora
    Date: Tue, 1 Nov 2011 12:13:02 -0700 (PDT)

    On 1 Lis, 16:43, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
    > Powitanko,

    > Tylko jak takie cisnienie wytworzyc?

    Zwyczajną pompką do próbowania instalacji, na przykład taką
    http://allegro.pl/rems-push-inox-reczna-pompa-z-mano
    metrem-do-rur-i1862985094.html
    Myślę że da się wypożyczyć na godziny tam gdzie robią układy CO.
    Nie wiem jakie średnice tam masz i ile ter plaskitowej rury chcesz
    dać, ale jeśli pojemność tego powietrza będzie duża, to masz problem
    jeśli Ci jakaś zgrzeina się nagle urwie. Dlatego trzeba zrobić próbę
    na wodzie, która jest nieściśliwa i najwyżej opryskasz sobie koszulę,
    zamiast urwać głowę przy samej d...
    Konrad