  • Data: 2018-08-20 20:05:11
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-20 o 18:33, Akarm pisze:

    > Mój wnuk zarysował ekran ajfona, kupiłem twardą, sztywną folię,
    > nakleiłem na ekran i rysy nie widać. Palcem się mizia po ekranie bez
    > problemu.

    A ja dostałem Samsunga S3 "używanego przez kobietę" przez dwa lata,
    czyli ekran nie nadawał się do użycia. Albowiem, jak wszystkim wiadomo,
    kobiety maja zwyczaj trzymania w torebkach wszystkiego, zatem wszystko
    zużywa się w tempie błyskawicznym. ;)
    Po naklejeniu folii (twardej, oczywiście) ekran zrobił się idealny jeśli
    chodzi o mizianie palcem, ale wygląd jest paskudny - było zbyt dużo
    głębokich rys, przez środek wzdłuż ekranu nie udało się warstwą klejącą
    sięgnąć do samego spodu. Rys jest tak dużo, że przez środek wzdłuż
    ekranu ciągnie się siwy, zapowietrzony ślad o szerokości dochodzącej
    miejscami do 1 centymetra. Dobrze chociaż, że ten purchel jest
    praktycznie niewidoczny przy włączonym ekranie.
    Wniosek: folia unicestwi tylko pojedyncze rysy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/