  • Data: 2009-01-12 09:48:10
    Temat: Re: SB800, D300, odbicie od sufitu - niedoświelenie!
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Jan., 10:09, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    > Tak jak napisalem, rezerwa mocy jest dosc duza. Dbalem o to. Poza tym mam
    > flashmeter wiec nawet sprawdzilem.

    hm

    role odgrywa nie tyle rezerwa mocy tylko jaka czesc calkowitego
    swiatla wyemitowanego przez lampe zostanie pochlonieta przez sciany a
    jak dotrze do sceny ?

    niekiedy wystarcza lampa z ls 40 w malych jasnych pomieszczeniach ,
    niekiedy i ls 60 jest malo

    jesli mierzyles swiatlo padajace flashmetrem to cudow nie ma , jesli
    nastwisz wskazane wartosci w trybie M musi byc prawidlowo naswietlone.

    > Tak jak napisalem, test prowadzilem przy roznych kombinacjach wspolpracy
    > aparat-lampa. Tak wiec TTL, TTL-BL, pomiar matrycowy, upośredniony,
    > punktowy, M, Av, Tv, P, ...

    to niemialoby akurat znaczenia

    pytalem czy aby lampa nie dokonuje pomiaru wstepnego wysylajaC TUZ
    PRZED UDJECIEM BLYSK PROBNY (NIEWIDOCZNY ) na wprost - nie wiedzac o
    tym ze odchylisz reflektor.
    aparat wowczas dobralby parametry naswietlenia do wynikow tego blysku
    probnego.
    ale nie mam tej lampy wiec tego nie wiem - to tylko takie glosne
    myslenie - byc moze w tym kierunku warto sprawdzic.

    XXX