  • Data: 2009-04-15 16:33:09
    Temat: Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CeBeR pisze:

    > Nic się nie spali, ale też pewnie nic nie da - standard DVI nie
    > przewiduje transmisji audio, więc zarówno u nVidii, jak i ATI, wyjścia i
    > oryginalne przejściówki wykorzystują do niej wolne piny, które w kablu
    > DVI-HDMI innych producentów są zwykle po prostu nie podłączone...

    Dzięki za info,

    A jakiego oddzielnego kabla audio muszę użyć, żeby połączyć wyjście
    spdif out na panelu tylnym z telewizorem? Ewentualnie jeśli nie spdif
    out to jak zrobić, żeby mieć kabel podłączony na stałe do jednego z
    sześciu wyjść analogowych, z których Line out jest zajęte przez głośniki
    komputera? (Realtek HD Audio na płycie Gigabyte GA-MA770-DS3)

    Jeszcze raz dzięki,