    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SPQMCDU
    Date: Mon, 27 Feb 2017 19:27:41 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Wtedy jak zaczynal, to chyba jednak pewne byly.

    Serwer NNTP z całym archiwum był tak samo łatwo dostępny jak teraz.
    Trudności mogły być e ściągnięciem tego do domu przez modem, ale to
    nie dotyczy Onetu.

    > Tylko ze grupy pl.* w zainteresowaniach googla znalazly sie
    > pozniej, i poczatek mogl ulec bezpowrotnej utracie.

    Dejanews miał całość polskich archiwów. Dostęp do nich skończył
    się w chwili przejęcia firmy przez Google. Wszyscy klęli na to,
    niemal nie doszło do rewolucji, bo dejanews to była dobra i lubiana
    machina. Potem długo nie było nic, następnie w Google zaczęli wymyślać
    coś swojego. Ale nigdy nie dawało się tego używać.

    --
    Jarek