  • Data: 2017-03-01 12:47:09
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > A... nie to miałem na myśli.
    > Chodziło mi o to, by na liście pobranych, były w kolejności powstawania,
    > i/lub powątkowane (niekoniecznie).

    No tak, kolejność sortowania to osobny problem.

    > Ano, ja nie sądziłem, że na grupie wyciągnę "pełnoletniość", a jednak...
    > niedługo, to dwie dychy mi stukną. I wszystko pięknie było... aż nadszedł
    > rok 2004 i pojawiło się zgniłe jajo, FB znaczy się. I się rypło.
    > Piszmy nadal... a grupa nie zemrze. Troli ganiać, gdyby ode mnie zależało,
    > netykieta była by obowiązkowa.

    Ja założyłem konto na FB dłuuugo po 2004 roku. Chyba jakoś w 2011.

    Swoją drogą, jak już przy dawnych czasach jesteśmy - pamiętasz ten mój
    uszkodzony dysk 4 GB? Masz go jeszcze? :) Ciekawe czy dałoby się coś
    jeszcze z niego odzyskać...

    --
    http://www.chmurka.net/