  • Data: 2017-03-02 15:34:15
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >No, dużo tych kont jest. I (w pewnych grupach, nie tylko wiekowych)
    >użytkowników też jest dużo. Nikt mi jednak do tej pory nie był w
    >stanie
    >wytłumaczyć do czego *mnie* to by mogło się przydać. Więc nie mam.

    troche widac przechodzenie na FB osob prywatnych/malych organizacji.
    Jakies wydarzenie - zobacz sobie na FB. Zdjecia z imprezy - sa na FB
    itd.

    Nie masz konta, to nie obejjrzysz, albo pol strony zaslania Ci
    "zaloguj lub zarejestruj sie" :-)

    Za to odrzuca mnie np "zaloguj sie przez FB" na stronie banku.

    J.