  • Data: 2014-07-21 10:59:28
    Temat: Re: Samodzielna wymiana osuszacza
    Od: Grzegorz <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    > Wczoraj przesta?a mi dzia?aae klimatyzacja. Mój mechanik pojecha? na urlop a
    > innemu nie chce dawaae samochodu
    > Czym grozi samodzielna wymiana osuszacza? Zagl?da?em wczoraj pod maske i
    > widze, ?e technicznie jestem w stanie samemu to zrobiae. Pytanie jest takie -
    > czy taka samodzielna wymiana spowoduje jakie? komplikacje w pracy
    > klimatyzacji? Czy po wymianie tej cze?ci trzeba dokonaae jeszcze jaki?
    > czynno?ci do których potrzebna jest specjalistyczna aparatura?

    Nooo, gaz ucieknie cały :-D !

    Niedziałanie klimy, to bardzo rzadko problem z osuszaczem. To raczej
    nieszczelność.

    Jak masz gaz, pompę próżniową, olej, przyłącza i trochę wiedzy - możesz
    próbować ;-) ! Ale mam wrażenie, że niestety nie masz tej wiedzy ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM