    Date: Sun, 21 Oct 2012 19:27:32 +0200
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    <k5ms9a$h8j$2@dont-email.me> <k5mu4o$fnh$1@node1.news.atman.pl>
    <50826cc6$1@news.home.net.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <k5u9cv$q27$1@dont-email.me> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083bc66$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083e6b6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083f92f$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>

    W dniu 2012-10-21 16:19, Michal Tyrala pisze:> On Sun, 21 Oct 2012
    15:31:20 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Mniejsza z tym, 26 w moim swiecie to jest mniej jak 32, nie wiecej.

    Ależ jest tam 32GB. Tylko część jest wydzielona dla programów.

    > A jednak. Dopowiadasz sobie jakies bonusy do moich wypowiedzi po czym z
    > nimi na wesoło dyskutujesz.

    > Przeciez pisalem pare postow nazad co u mnie zajmuje duzo miejsca.
    > Muzyka, podcasty, audioteka.pl, mapy i ebooki/eprasa. Chyba w tej
    > kolejnosci (malejąco), ale glowy nie dam.

    Problem z gigabajtami muzyki zalegającymi na karcie rozwiązałem Deezerem
    i Google Play Music. Podcasty - pobieram aktualny lub słucham online.
    Niezbyt wiem po co miałbym przechowywać archiwum podcastów na karcie.
    Mapy - 2GB. Niech będzie nawet 4GB. Ebooki - nie zajmują mi nawet 350MB,
    zresztą archiwum trzymam w chmurze (dropbox i Kindle). Dalej nie widzę
    tu nic co wymaga gigantycznych przestrzeni na karcie.

    > A -- to, ze cos nie jest potrzebne tu, teraz, dzis natychmiast -- nie
    > oznacza, ze jest do wywalenia. Z apteczki ,,urazowej'' nie skorzystalem
    > od kilkunastu lat, a mam i nawet okresowo ja przegladam i odswiezam.

    No nie, porównaniem pamięci telefonu do apteczki przebiłeś chyba
    porównanie iPhone do Bugatti, z takim upodobaniem używane przez wyznawców.

    > I bynajmniej nie sugeruje, ze mam np w telefon zryta cala swoja plytoteke
    > (bo by się nie zmiescila), ot opozycja do ,,nie potrzebujesz dzis, nie
    > potrzebujesz w ogole''.

    Ależ moja płytoteka też się nie zmieści w pamięci. Tylko naprawdę
    znalazłem sobie wygodne metody rozwiązania tego problemu bez
    konieczności rozdymania pamięci wewnętrznej urządzenia do ogromnych
    wartości.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which