  • Data: 2012-10-22 00:38:29
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k61c1g$1s9$1@node1.news.atman.pl...

    > Jeden taki opowaidal na scenie jakis czas temu o erze PostPC, o tym ze
    > typowe PCtey odchodza do lamusa. Teraz zas okazuje sie, ze w smartfonie,
    > ktory obecnie jest po prostu przenosnym komputerem trzeba trzymac tylko
    > niezbedne, aktualne pliki reszta zas na zmurszalym, zakurzonym PCcie i co
    > chwila cos kasowac i przenoscic...

    Wiesz... on chyba sam w to nie wierzył w 100% bo nie oferowałby
    ludziom iTunes. Ale faktem jest, że od niedawna nie musisz mieć
    tych iTunes i peceta aby w ogóle aktywować iPhone...

    Przykład z trzymaniem plików na zmurszałym pececie podałem
    znając warunki w Polsce - w USA trzymałbyś na zmurszałej chmurze :-)

    > Mam w iP swietna Galerie (ktora nie wie co to podfoldery ale co tam) a w
    > niej tylko ostatnie zdjciecia bo filmik z cioci imienin byl zbyt duzy i
    > niestety nie pokaze go podczas odwiedzin rodziny...zapomnialem ponownie
    > zaladowac do telefonu. Podobnie fotki z wakacji. No i muzyka - tylko
    > najnowsza plyta Lady Gagi, reszta musze szybko wykasowac i uporzadkowac.

    Ostatnia wersja iPhone sprzedawana jest z pamięcią 16, 32 i 64GB.
    Nawet przy 16GB nie musisz robić takich wyborów - dramatyzujesz.

    > Mam iPada (ktory nie jest iPhone i z niektorymi nie mam oczym w tym
    > zakresie rozmawiac). Uzywam go sporadycznie, zaladowalem 67 aplikacji,
    > zdjecia zajmuja 1.7GB, flimikow nie ma (bo przeciez to glupie urzadzenie
    > nie rozumie popularnych formatow i na dziendobry trzeba kombinowac), zero
    > muzyki, zero map, zero podcastow. Efekt koncowy? z 16GB dostepne tylko
    > 5.8GB....

    Tylko 5.8GB? To bardzo dużo jak na telefon...

    > Najlepszy zart Apple to nagroda 10.000$ do wydania w iTunes, zwyciezca
    > bedzie mial zajecie na dlugie lata ;]
    > Dosc szybko mozna przyzdwonic glowa w mur 16GB bez wiekszych kombinacji
    > czy wspomnianego wczesniej "hoarding". Taka walka o przestrzen przypomina
    > mi raczej przygotowywanie dyskietek systemowych na Amige
    > czy PC w latach '90.

    Chyba przesadzasz kapkę.

    > Chmura? Ja wiem ze Stany to rewelacyjny kraj i nawet Yogi w Yellowstone
    > streamuje sobie filmy. Niestety, w Polsce nawet jesli jest zasieg to
    > predkosc nie zawsze jest zadowalajaca.

    Jak to? Ktoś tu wyśmiewał prędkość internetu w iPhone, że nie ma 4G
    i takie tam... A Ty narzekasz na prędkość internetu gdy ja z powodzeniem
    oglądam na tym marnym internecie filmy.

    > Co do posiadania slotu na karte:
    > Idealnym rozwiazaniem jest 16GB wbudowanej pamieci plus slot. Tak mam w
    > SGS2 i taki uklad sprawdza sie doskonale. Jesli komus wystarczy 16GB -
    > prosze bardzo ma na dziendobry. Chce wiecej - kupuje karte i po zawodach.
    > Moze sobie na niej trzymac tylko media, moze instalowac aplikacje,
    > zdjecia, mapy. Nabywaca takiego urzadzenia nie musi przy zakupie okreslac
    > swoich pozniejszych potrzeb, przeciez one sie zmieniaja w czasie.

    OK, ale nie wszyscy producenci oferują taką opcję.

> [...]
    > bedzie szybka class10 za 45zl.
    > Przed zakupem iPhone'a biore pod uwage ciaze zony i pozniejsze filmiki z
    > maluchem, potencjalne wakacje w SriLance, imieniny cioci.... nie 16GB nie
    > wystarczy, decyduje sie na 32GB (ktore w praktyce nie beda 32GB ale co
    > tam, Apple liczy inaczej). Ile musze zaplacic w tym przypadku za 16GB?
    > 450zl. Tak 10 razy wiecej niz karta sd dajaca swobode wyboru pojemnosci.
    > Wspominalem juz, ze Apple ma porblemy z liczeniem?
    > Jak to bylo swgo czasu na papierosach pisane? "Wybor nalezy do Ciebie"

    Wiesz, jak się dowiesz ile kosztuje procesor to też pewnie się dowiesz
    że za $10 więcej można dostać szybszy, a Galaxy nie oferuje upgradu.
    Czy to taki problem? No nie, bo wybierasz z tego co jest a nie gdybasz
    jak fajnie byłoby gdyby było to czego nie ma... :-)