  • Data: 2015-07-05 09:46:46
    Temat: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-05 09:30, Shrek wrote:

    > Dokąd? Za chwile jest skrzyżowanie gdzie wolno jechać tylko na wprost,
    > zaraz dalej jeden pas. Jak dobudowanie 3 pasa miałoby poprawić
    > przepustowość? Bo skoro ograniczeniem jest 1 pas dalej, to dobudowanie 3
    > pasa w żaden sposób przepustowości nie zwiększy, jedynie obniży prędkość
    > (i tak niską)

    Zepchnales dyskusje w opary absurdu przywiazujac sie do jakies
    konkretnej sytuacji (takie extremum lokalne) i probujesz tym udowodnic
    jakas teze w ogolnosci. Ja natomiast mowie o pewnej sredniej a nie
    konkretnym przypadku, gdzie akurat jet tak a tak i gdzie akurat i tak
    sie nic lepiej zrobic nie da.

    Mysle, ze twoj dryf jest calkowicie swiadomy i sluzy jedynie biciu piany
    oraz zrobieniu z wyjatku reguly, ktora mialaby miec szersze zastosowanie
    - a jest tylko (byc moze akurat chlubnym) wyjatkiem.

    > A na Chucka? Patrz wyżej.

    Patrz wyzej.

    > No i widzisz właśnie coś się stało dalej - jest jeden pas i to na stałe.
    > I jest korek niezależnie ile pasów będziesz miał wcześniej.

    > Tak - więcej samochodów mieści się w korku na metr bieżący jezdni:P

    To tez ale nie tylko :)

    > No więc tu z pewnością dodatkowy pas jest przekrczeniem tego oprimum, bo
    > nic już nie da.

    A ty nadal swoje - nie mowimy o dodatkowych pasach a zabranych pasach.
    Racz w koncu to zauwazyc.

    No zabiore ci pol zarobkow i powiem, ze hmm - no przeciez nadal mozesz
    przezyc a wkolo tylu potrzebujacych. A skoro mozesz przezyc to znaczy
    sie nie byly ci potrzebne. Wchodzisz w to?

    W ten sposob mozna liczbe pasow zo zera zredukowac i powiedziec, ze
    swiat sie nie skonczyl.

    > Krótko pisząc - pieprzysz. Jest uczęszczana. Chyba padasz ofiarą
    > rozumowania p którym pisałem na początku - nie widzisz korków na
    > buspasach i ścieżkach, to uznajesz że są one nieoptymalnie wykorzystywane;)

    Skoro jade jakis kawalek w duzym natezeniu 15 minut a w tym czasie
    spotykam jakies ~10 rowerow (a samych samochodow w zasiegu wzroku mam
    duzo duzo wiecej) to wybacz - ale nie uczeszcza.

    --
    mk4