eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚcieżki rowerowe w centrach miast to bzdura › Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
  • Data: 2015-07-05 10:12:18
    Temat: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-07-05 09:46, mk4 wrote:

    >>>> Skoro poruszają się sprawnie, to po co im dodatkowy pas?
    >>>
    >>> Po to, ze zawsze moga prouszac sie sprawniej.
    >>
    >> Dokąd? Za chwile jest skrzyżowanie gdzie wolno jechać tylko na wprost,
    >> zaraz dalej jeden pas. Jak dobudowanie 3 pasa miałoby poprawić
    >> przepustowość? Bo skoro ograniczeniem jest 1 pas dalej, to dobudowanie 3
    >> pasa w żaden sposób przepustowości nie zwiększy, jedynie obniży prędkość
    >> (i tak niską)
    >
    > Zepchnales dyskusje w opary absurdu przywiazujac sie do jakies
    > konkretnej sytuacji (takie extremum lokalne)

    Taa - korki w szczycie to ekstremum lokalne?

    > Mysle, ze twoj dryf jest calkowicie swiadomy i sluzy jedynie biciu piany
    > oraz zrobieniu z wyjatku reguly, ktora mialaby miec szersze zastosowanie
    > - a jest tylko (byc moze akurat chlubnym) wyjatkiem.

    Przepraszam cię bardzo - wyraźnie napisałem co sądzę o poszerzaniu ulic
    w _centrach_ a nie Świętokrzyskiej w DC i dlaczego. Więc proszę cię, nie
    wmawiaj mi, że ograniczyłem się do tej jednej ścieżki. Nawet zacytowałeś
    tow tym poście. Więc zarzucasz mi (niesłusznie) manipulację, sam
    manipulując. Cynizm czy głupota?

    >> No więc tu z pewnością dodatkowy pas jest przekrczeniem tego oprimum, bo
    >> nic już nie da.

    A co za różnica - przepustowość nie berze pod uwagę historii - trzeci
    pas, to trzeci pas - nie ma znaczenia skąd się wziął, kto komu go
    zabrał. Zresztą tam "od zawsze" były dwa pasy. Dalej jest wąskie gardło
    z jednego pasa i tylko to ma znaczenie.

    > No zabiore ci pol zarobkow i powiem, ze hmm - no przeciez nadal mozesz
    > przezyc a wkolo tylu potrzebujacych. A skoro mozesz przezyc to znaczy
    > sie nie byly ci potrzebne. Wchodzisz w to?

    No przecież właśnie tak dokładnie jest... Na tym polegają podatki.

    > W ten sposob mozna liczbe pasow zo zera zredukowac i powiedziec, ze
    > swiat sie nie skonczyl.
    >

    >> Krótko pisząc - pieprzysz. Jest uczęszczana. Chyba padasz ofiarą
    >> rozumowania p którym pisałem na początku - nie widzisz korków na
    >> buspasach i ścieżkach, to uznajesz że są one nieoptymalnie
    >> wykorzystywane;)

    > Skoro jade jakis kawalek w duzym natezeniu 15 minut a w tym czasie
    > spotykam jakies ~10 rowerow (a samych samochodow w zasiegu wzroku mam
    > duzo duzo wiecej) to wybacz - ale nie uczeszcza.

    Taa - bo nie masz nic lepszego do roboty niż liczenie rowerzystów:P A
    jak to jest, że na mocno zadupiastej ulicy na peryferiach przejeżdza
    średnio 5 rowerzystów na zmianę świateł, a tobie w centrum wychodzi 10
    razy mniej?

    Shrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: