-
Data: 2015-07-05 10:12:18
Temat: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2015-07-05 09:46, mk4 wrote:
>>>> Skoro poruszają się sprawnie, to po co im dodatkowy pas?
>>>
>>> Po to, ze zawsze moga prouszac sie sprawniej.
>>
>> Dokąd? Za chwile jest skrzyżowanie gdzie wolno jechać tylko na wprost,
>> zaraz dalej jeden pas. Jak dobudowanie 3 pasa miałoby poprawić
>> przepustowość? Bo skoro ograniczeniem jest 1 pas dalej, to dobudowanie 3
>> pasa w żaden sposób przepustowości nie zwiększy, jedynie obniży prędkość
>> (i tak niską)
>
> Zepchnales dyskusje w opary absurdu przywiazujac sie do jakies
> konkretnej sytuacji (takie extremum lokalne)
Taa - korki w szczycie to ekstremum lokalne?
> Mysle, ze twoj dryf jest calkowicie swiadomy i sluzy jedynie biciu piany
> oraz zrobieniu z wyjatku reguly, ktora mialaby miec szersze zastosowanie
> - a jest tylko (byc moze akurat chlubnym) wyjatkiem.
Przepraszam cię bardzo - wyraźnie napisałem co sądzę o poszerzaniu ulic
w _centrach_ a nie Świętokrzyskiej w DC i dlaczego. Więc proszę cię, nie
wmawiaj mi, że ograniczyłem się do tej jednej ścieżki. Nawet zacytowałeś
tow tym poście. Więc zarzucasz mi (niesłusznie) manipulację, sam
manipulując. Cynizm czy głupota?
>> No więc tu z pewnością dodatkowy pas jest przekrczeniem tego oprimum, bo
>> nic już nie da.
A co za różnica - przepustowość nie berze pod uwagę historii - trzeci
pas, to trzeci pas - nie ma znaczenia skąd się wziął, kto komu go
zabrał. Zresztą tam "od zawsze" były dwa pasy. Dalej jest wąskie gardło
z jednego pasa i tylko to ma znaczenie.
> No zabiore ci pol zarobkow i powiem, ze hmm - no przeciez nadal mozesz
> przezyc a wkolo tylu potrzebujacych. A skoro mozesz przezyc to znaczy
> sie nie byly ci potrzebne. Wchodzisz w to?
No przecież właśnie tak dokładnie jest... Na tym polegają podatki.
> W ten sposob mozna liczbe pasow zo zera zredukowac i powiedziec, ze
> swiat sie nie skonczyl.
>
>> Krótko pisząc - pieprzysz. Jest uczęszczana. Chyba padasz ofiarą
>> rozumowania p którym pisałem na początku - nie widzisz korków na
>> buspasach i ścieżkach, to uznajesz że są one nieoptymalnie
>> wykorzystywane;)
> Skoro jade jakis kawalek w duzym natezeniu 15 minut a w tym czasie
> spotykam jakies ~10 rowerow (a samych samochodow w zasiegu wzroku mam
> duzo duzo wiecej) to wybacz - ale nie uczeszcza.
Taa - bo nie masz nic lepszego do roboty niż liczenie rowerzystów:P A
jak to jest, że na mocno zadupiastej ulicy na peryferiach przejeżdza
średnio 5 rowerzystów na zmianę świateł, a tobie w centrum wychodzi 10
razy mniej?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.15 11:33 RadoslawF
- 05.07.15 12:08 Shrek
- 05.07.15 13:17 mk4
- 05.07.15 13:18 Jacek
- 05.07.15 13:35 Shrek
- 05.07.15 14:05 elmer radi radisson
- 05.07.15 15:00 Mieszczuch
- 05.07.15 15:06 elmer radi radisson
- 05.07.15 16:04 Cavallino
- 05.07.15 16:19 Alf/red/
- 05.07.15 16:45 Pawel O'Pajak
- 05.07.15 16:59 Pawel O'Pajak
- 05.07.15 18:10 Axel
- 05.07.15 18:17 Cavallino
- 05.07.15 19:26 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław