    From: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Serwis Brother
    Date: Fri, 24 Jul 2015 21:37:57 +0200

    W dniu 22.07.2015 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!

    Jeżeli naprawa gwarancyjna- sprawdzić jak działa na oryginalnych
    tuszach. Jeżeli nie ma problemu - przestać używać badziewnych tuszy.
    Jeśli pogwarancyjna - wyrzucić i kupić urządzenie innej firmy.
    Brother to jeden z najgorszych wyborów na rynku. Stosunek jakości do
    ceny niezły, ale liczyć na niezawodność brothera to zaklinanie
    rzeczywistości.

    G.B.