    From: KLOSZ <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
    Date: Sun, 15 Nov 2009 00:43:24 +0100

    magnes pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.
    Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach
    jedynie kilkaset kilometrow. Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na
    pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu, oraz
    lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka odjal po
    zalozeniu Michalow PR2.

    Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i
    kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ