    From: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
    Date: Sun, 15 Nov 2009 19:43:09 +0100

    > Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    wiec ja mam tylko doswiadczenia z shinko 005.
    oponka trwała, nie wiem jak z trzymaniem na mokrym bo jakos nie miałem za
    duzo okazji przetestowac. ja przelatałem calutki sezon na tych oponkach i
    nie narzekałem.
    mam wiecej dobrych doswiadczen z przednią oponą tej firmy bo wczesniej
    miałem michelina i mi przód w shimmy wpadał przy dynamicznym odwijaniu na
    pofalowanej nawierzchni (na przykład koleina albo cos takiego. po załozeniu
    shinko nie miałem shimmy ani razu.
    pozdro
    aha
    ja smigam na gsxr 750 srad