    From: "kucik" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
    Date: Mon, 16 Nov 2009 14:47:54 +0100

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hdn57c$vjr$1@news.onet.pl...

    > Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
    > Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
    > to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

    Zjezdzilem 2 komplety Shinko (F005 na przodzie, R743[wspanialy rozmiar
    150/80] na tyle) w FJ1200 i bardzo chwale. Cena przystepna, a bardzo dobrze
    trzymaja. Wiele razy testowane na mokrym i w ulewnym deszczu i nigdy nie
    mialem niespodzianek. Na torze kratingowym tez dawaly rade, zadnych
    niespodziewanych uslizgow, ani shimmy.Co prawda FJ w warunkach torowych
    ograniczalo zawieszenie, ale tyl praktycznie caly czas szedl doslownie "na
    rancie" - po wizycie na torze rant tylnej nomen omen turystycznej opony
    zrobil sie smiesznie okragly.
    Brat VFR800 tez zjezdzil komplet Shinko 005 i nie narzekal, choc przy ostrym
    traktowaniu tyl wystarczyl na 6kkm.

    Kucik
    FJ 1200A