  • 1. Data: 2012-07-27 02:39:11
    Temat: Siemens i Benq-Siemens
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Ostatnio wpadl mi rece (dostalem w prezencie) telefon Siemens-Benq S68.
    Jako milosnik starych Siemensow nawet sie ucieszylem.
    Rzecz w tym, ze telefon mial simlocka Orange i Orangowy interface.
    W kazdym razie simolocka udalo mi sie zdjac (w serwisie w Radomiu). No i
    zaczalem sie nim bawic. I zonk.
    Ten Benqowy soft nic a nic nie przypomina starego Siemensowego. Dla mnie
    jest wyjatkowo nieergonomiczny.
    Na dodatek nie daje sie w prosty sposob wymieniac danych miedzy tym
    wynalazkiem a oryginalnymi Siemensami - mam ME45 i S55.
    Jak to jest ze z ta zgodnoscia softu?
    Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?
    Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-07-27 08:02:43
    Temat: Re: Siemens i Benq-Siemens
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 02:39:11 +0200, T...@s...in.the.world
> [...]
    > jest wyjatkowo nieergonomiczny.
    > Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?
    > Ostatni Siemens z jakim mialem do czynienia to S55.

    S65 mnie zniesmaczyl, ale jeszcze byl w miare klasyczny.

    Nieduzo numerkow zostalo..

    J.

  • 3. Data: 2012-07-27 12:06:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7owroarlddx4.197zmxotvzmwq$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Fri, 27 Jul 2012 02:39:11 +0200, T...@s...in.the.world
    >
    > S65 mnie zniesmaczyl, ale jeszcze byl w miare klasyczny.
    >
    > Nieduzo numerkow zostalo..

    Mhm. Myslalem raczej o M75, ME75, M81.

    Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak
    jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.
    --
    TA

  • 4. Data: 2012-07-27 13:38:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik T...@n...atman.pl..
    .
    >Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego.
    >Tak jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.

    Bo to juz moze byc dziecko tajwanskich programistow, tylko sprzedawane
    pod dumna marka Siemens (tzn B-S).

    I byc moze niekoniecznie "uczac sie od nowa", co "wychodzac od swoich
    poprzednich produktow".

    J.

  • 5. Data: 2012-07-27 14:37:59
    Od: T...@s...in.the.world

    .

    > Bo to juz moze byc dziecko tajwanskich programistow, tylko sprzedawane
    > pod dumna marka Siemens (tzn B-S).
    >
    > I byc moze niekoniecznie "uczac sie od nowa", co "wychodzac od swoich
    > poprzednich produktow".

    No to ja chcialbym ustalic jak to jest z pozostalymi interesujacymi mnie
    modelami - M75, ME75, M81
    --
    TA

  • 6. Data: 2012-07-27 14:51:59
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.07.2012 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Jak to jest ze z ta zgodnoscia softu?

    A na czym ta zgodność miałaby polegać?

    > Od ktorego modelu wprowadzili takie udziwnienia?

    Właśnie od tego- S68 to pierwszy model B-S, soft pewnie
    bardziej B, niż S.

    Swoją drogą soft Orange warto kopnąć w tyłek i zainstalować
    normalny (v47, była jeszcze 52, mało znana i bez polskiego
    języka). Na ten (47) też było trochę łatek, w tym możliwośc
    uruchamiania natywnych programów (ELF).
    Ogólnie jednak to sprzęt wolny (coś jak Nokia E50)
    i wieszający się (jeszcze gorzej, niż E50).
    A do tego jeszcze tragicznie cichy dźwięk w słuchawce (nie mylić
    z głośnikiem dzwonka/głośnomówiącego). Wiem, bo mam ;-)

    Siemensowego look & feel trochę w nim jest, choć mało.
    Wolę Me45 :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 7. Data: 2012-07-27 14:59:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Titus_Atomicus
    >No to ja chcialbym ustalic jak to jest z pozostalymi interesujacymi
    >mnie modelami - M75, ME75, M81

    Nie masz nic lepszego do roboty niz zajmowac sie jakimis zaprzeszlymi
    modelami, do ktorych juz nawet kabelka nie mozna kupic ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-07-27 15:16:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <juu2tf$s7i$1@dont-email.me>,
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > A na czym ta zgodność miałaby polegać?
    Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

    > Właśnie od tego- S68 to pierwszy model B-S, soft pewnie
    > bardziej B, niż S.

    Czyli w M81 bedzie tak samo?

    > Swoją drogą soft Orange warto kopnąć w tyłek i zainstalować
    > normalny (v47, była jeszcze 52, mało znana i bez polskiego
    > języka). Na ten (47) też było trochę łatek, w tym możliwośc
    > uruchamiania natywnych programów (ELF).
    Polski jezyk mi niepotrzebny, ale nie mam ani kabelkow ani programow.

    > A do tego jeszcze tragicznie cichy dźwięk w słuchawce (nie mylić
    > z głośnikiem dzwonka/głośnomówiącego). Wiem, bo mam ;-)
    Faktycznie jest ciszej niz w ME45. Ale akceptowalnie.
    A jestes moze z W-wy? Chcialbym zobaczyc co w praktyce daje ten inny
    soft.

    > Siemensowego look & feel trochę w nim jest, choć mało.
    Raczej look niz feel.

    > Wolę Me45 :-)

    No, ja tez. Tego s68 dostalem w rozliczeniu...
    Niestety w obydwu me45 ktore mam musze przeinstalowac soft, bo cos
    szwankuja.
    --
    TA

  • 9. Data: 2012-07-27 21:54:49
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-07-27 15:16, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

    Tak czytam i mam wrazenie jakbym sie z 6-7 lat w czasie cofnal.. ;)

  • 10. Data: 2012-07-28 02:02:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > In article <juu2tf$s7i$1@dont-email.me>,
    > Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > A jestes moze z W-wy? Chcialbym zobaczyc co w praktyce daje ten inny
    > soft.
    A, juz widze. Belchatow. :-(
    No nic.
    Co do telefonow - nie mam duzych wymagan - byle tylko mozna bylo dzwonic.
    A w tym benqu s68 - nie da sie zdaje sie robic naprawde prostych rzeczy.
    W kazdym razie nie w prosty sposob.

    Nie potrafie np. zmienic funkcji glownych klawiszy (zamiast inbox
    chcialbym miec addressbook).
    No i zeby dostac sie do addressbooka trzeba wykonac z 8 klikniec. :-( Bo
    domyslna ksiazka jest suma ksiazki na simie i w telefonie (i dopiero
    trzeba filtrowac rekordy).
    --
    TA