    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 2 Sep 2015 07:06:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Silniczek
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 września 2015 15:09:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Tak naprawde to ampery decyduja o grzaniu. Tylko pod obciazeniem, a
    > nie luzem.
    > A silniczek ma szeroki zakres pracy - bo watpie, abys przekroczyl
    > wytrzymalosc izolacji, choc komutator moze zaczac iskrzyc przy wysokim
    > napieciu.

    O, właśnie, dobra myśl. Komutatora nie widać, ale iskrzenie będzie słychać w radiu.

    > Obroty tez sa ograniczone konstrukcyjnie, ale trudno zmierzyc
    > nieniszczaco ... i do szopki wcale nie musisz miec wysokich ...

    Ta szopka to raczej miał być żart. Raczej to będzie jakaś prowizorka która akurat do
    czegoś szybko jest potrzebna. O, na przykład coś co mi potnie buteklę na krążki. Ja
    mam różne wariackie pomysły :-)

    > A w drukarkach to raczej nie zwykle siniki DC ...

    Dwa piny, podłączyłem kilka wolt, kręci, minus kilka- kręci w drugą stronę. Kręcę
    pomału do zera- staje przy iluś tam, ale jak ruszę palcem to kilka obrotów robi.
    Normalne objawy. Co tam ma być niezwykłego?