  • Data: 2017-09-11 11:21:10
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Sep 2017 06:34:01 -0700 (PDT), p...@g...com

    > vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie
    > interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie
    > trybu testowego.

    Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. Że nie
    emituje PMów nawet nie zdajac testów emisji dzięki czemu jest znacznie
    czystszy niż smoluchy bez DPF to już kiedyś wspominałem i też chyba nie
    dotarło do Ciebie.

    Zachodzi więc pytanie, czy Ty próbujesz zrozumieć co się do Ciebie pisze?
    Powtarzam ponownie, wielkimi literami: NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY
    TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF. Twoja
    teoria się zwyczajnie nie trzyma kupy.

    --
    Pozdor
    Myjk