  • Data: 2019-09-17 10:00:18
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W końcu się przemógł i założył FB.

    Ja też pewnie założę do utrzymywania kontaktów - jestem chyba jednym z
    niewielu 'dinozaurów' w wieku 37 lat którzy nie mają konta na fb.

    Mam jedno konto lipne (moja praca wymagała dostępu do jednej grupy fb
    jako czytacz) i używając lipnego konta (założonego jedynie na potrzeby
    fb, ale w domenie mojej firmy) i mojego adresu ip byli w stanie
    zaproponować mi:
    -rodzinę(!)
    -znajomych(!)
    -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

    Tyle informacji można pozyskać o brakującym elemencie (mnie) mając
    odpowiednio dużą próbę elementów powiązanych...

    Tak więc pewnie założę prawdziwe konto z imieniem i nazwiskiem i bez
    zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).