  • 51. Data: 2019-09-17 17:25:00
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 16:51:19 +0200, sirapacz wrote:

    > a paypal czemu?

    Z dnia na dzień po chamsku zamknęli mi konto. Bez ostrzeżenia,
    informacji, dialogu, niczego. Musiałem się namęczyć żeby w ogóle
    zrozumieć o co im chodzi. W końcu się wyjaśniło - wyrzucili mnie bo
    jestem bandyta co prowadzi kryminalną działalność. Po wielu prośbach o
    dalsze wyjaśnienie podali link: http://zboy.sourceforge.net
    Wtedy zrozumiałem, że nic tu po mnie.

    Mateusz

  • 52. Data: 2019-09-17 19:02:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Da się - tzn. dawało (jak jest teraz to nie wiem), bo konto
    > założyłem bez zdjęcia. Dopiero po jakimś czasie, kilka m-cy,
    > przy logowaniu pojawił się komunikat "dostęp zablokowany,
    > aby odblokować proszę o wyraźne zdjęcie twarzy".

    Po co im zdjęcia twarzy? Jakąś książkę robią?

    --
    Jarek

  • 53. Data: 2019-09-17 20:09:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 19:02:25 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Po co im zdjęcia twarzy? Jakąś książkę robią?

    Dobre :)

    Ale żeby nie było - ja im twarz dałem. Nie swoją, bo to nie moje konto,
    tylko kolegi. A kolega ma twarz nietuzinkową. Ale widać nie spodobała się.

    Mateusz

  • 54. Data: 2019-09-17 20:18:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe ... "klienci" zaczeli narzekac na uciazliwosc ?
    >
    > Bo to tez troche celowa polityka moze byc, ze czytac moga tylko
    > oficjalni znajomi, ktorych zaakceptowales...

    Mowa o wiadomościach, tych na głównej stronie (news feed, czy jak to się
    tam nazywa) od znajomych i rodziny, ludzi, których mam jako przyjaciół.

    > A jestes pewien ? Moga miec druga liste twoich znajomych - tych,
    > ktorych podejrzewaja o znajomosc, moze nawet dobrze podejrzewajac :-)
    > Choc z drugiej strony na pewno zrobil sie rynek na "znajome" polecenia
    >:-)

    Wyskakuje mi jakaś wiadomość, że np. szwagierka poleca taką i taką
    stronę. Sprawdzam u niej bo mi do niej ta strona nie pasuje i słyszę, że
    pierwsze słyszy. Nie zdarza się to często ale się zdarza. Jeszcze teścia
    to bym może podejrzewał, że gdzieś mu się przez przypadek kliknie, ale
    to były sformułowania właśnie typu poleca.

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2019-09-17 20:20:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > doładowanie konta u nich została firma która (nie pamiętam) ale
    > przejmuje dane logowania (czyli im się logowaliśmy a oni w naszym
    > imieniu przez stronę banku czy jakoś tak). Dawno temu było i nie
    > pamiętam dokładnie ale nie byłem jedynym oburzonym:)

    Trustly. Też pamiętam, jak mi kopara opadła.

  • 56. Data: 2019-09-17 20:22:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

> [...]
    > zrozumieć o co im chodzi. W końcu się wyjaśniło - wyrzucili mnie bo
    > jestem bandyta co prowadzi kryminalną działalność. Po wielu prośbach o

    Napisałeś emulator GameBoya i na tej podstawie uznali, że jesteś bandytą,
    bo niby nie wolno? o.O

  • 57. Data: 2019-09-17 20:25:33
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 18:22:19 +0000, Queequeg wrote:

    > Napisałeś emulator GameBoya i na tej podstawie uznali, że jesteś
    > bandytą,
    > bo niby nie wolno? o.O

    Najwyraźniej.

    Mateusz

  • 58. Data: 2019-09-17 20:32:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > Mam jedno konto lipne (moja praca wymagała dostępu do jednej grupy fb
    > jako czytacz) i używając lipnego konta (założonego jedynie na potrzeby
    > fb, ale w domenie mojej firmy) i mojego adresu ip byli w stanie
    > zaproponować mi:
    > -rodzinę(!)
    > -znajomych(!)
    > -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

    Instalowałeś FB albo (co gorsza) Messenger na telefonie?

    > Tak więc pewnie założę prawdziwe konto z imieniem i nazwiskiem i bez
    > zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    > informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

    W dzisiejszych czasach to już nie paranoja tylko rozsądek...

  • 59. Data: 2019-09-17 20:57:23
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Najwyraźniej.

    Już zbójem prędzej, w końcu zboy. Tak czy inaczej totalnie pokrętna
    logika. I nie przegadasz, bo oni wcale nie dyskutują, wydają decyzję
    i koniec.

  • 60. Data: 2019-09-17 20:58:21
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

> [...]
    > to bym może podejrzewał, że gdzieś mu się przez przypadek kliknie, ale
    > to były sformułowania właśnie typu poleca.

    Może poleca = kliknęła kiedyś "lubię to" i już nie pamięta?