  • Data: 2009-01-30 13:31:22
    Temat: Re: Słuchawki USB wyposażone w kartę dźwiękową
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "123"
    3507
    >Bo dźwięk w laptopie jest słaby. Ponadto rozmowa poza domem jest dużo
    >wygodniejsza przy użycia słuchawek i mikrofonu przy ustach niż przy użyciu
    >wbudowanych głośników i mikrofonu.

    Ale, jak rozumiem, pytanie bardziej dotyczy tego dlaczego chcesz
    słuchawek z własnym przetwornikiem D/A, zamiast użyć po prostu
    normalnych słuchawek z jackiem na końcu. Ciężko mi uwierzyć, że klaptop
    nie ma wejścia/wyjścia audio po jacku 3,5mm.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Kto rano wstaje, ten innym śniadanie do
    `b K...@e...eu.org d' łóżka podaje.(Anetek)