  • Data: 2018-02-15 13:31:30
    Temat: Re: Słuchawki bluetooth
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-02-14 o 10:03, J.F. pisze:

    >Nie aż tak upierdliwe jak to, że ni ch*ja nie wiesz, na jakiej
    >częstotliwości jesteś. Oczywiście stacja co i rusz, w ramach
    >autopromocji drze się, że sto-i-jeden-FM, ale gdy lecisz po kolejnych
    >cięgiem / ciurkiem, to nie trafiasz zbyt szybko na ową informację. A
    >chcesz znaleźć jakąś konkretną. I nawet nie wiesz, w którym
    >_kierunku_
    >jej szukać!!

    Jak ktos uwielbia swoje Jedno Radio, to moze i dobre, ale chce zmienic
    i mam kompa odpalac, program, i tam inna stacje wybrac ?

    To tak jak z tym inteligentnym domem, piec minut klikania i prosze -
    swiatlo zgaszone :-)

    >Taka "upierdliwość", że na kompie, to mi wcale nie przeszkadza. Wszak
    >potrzeba jest sporadyczna, a nie: permanentna.

    A to zalezy, jedni moze raz na miesiac, inni co godzine ...

    >Dzisiejsze smarkfony żrą kupę prądu, bateria pada przed wieczorem,
    >trzeba nosić power-banki, a Ty chcesz jeszcze to zużycie potęgować?

    Az tak wiele radio FM nie zuzywa ... i cos mi sie widzi, ze czas pracy
    zauwazalnie nie spadnie - i tak do wieczora nie wytrzyma :-)

    >Choć
    >nie mam pojęcia, ile ta transmisja /via/ BT zeżre. Może nawet masz
    >rację, nie wiem. Kto wie, niech sypnie! Zresztą, sprawdzę!

    W starych dobrych czasach, to mi telefon wytrzymywal z 5 dni, majac
    stale BT wlaczonego, ale niewykorzystywanego.
    Jako logger GPS BT to 12h wytrzymywal bez problemu.

    Ale to bylo dawno, teraz na szajsungu wystarczy BT wlaczyc i już
    bateria znika, a jakis proces bluesleep budzi kernel,

    >Co do power-banku, to ja już wolę się trzymać od tego z daleka: no
    >bo
    >jak podładować "smarka" w... autobusie?

    We wroclawiu sa ladowarki. Ale to w tramwajach :-)

    >Wypadek / upadek któregoś
    >elementu wielce prawdopodobny! To już wolę wymieniać całą baterię na
    >zapasową, naładowaną. Nawet w autobusie da radę, o ile ma się miejsce
    >siedzące.

    Na pewno cos przy tym upadnie. To chyba lepiej miec powerbank w
    kieszeni i kabelek, niz telefon, pokrywke, i dwie baterie :-)

    J.