  • Data: 2017-12-08 09:31:21
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Tez jestem ciekaw. Nigdy do końca nierozumiałem tej koncepcji "130"

    a myslalem ze przyklad ze stopami przemowi do kazdego :-)

    --choć za czasów kiedy jeżdziłem po Niemczech bardziej mówiło się o tym limicie w
    kontekscie ubezpieczenia niż odpowiedzialności.

    proby wymiksowania sie ubezpieczalni to kolejny aspekt ktory trzeba uwzglednic :-)

    --Na chłopski rozum, skoro jest taka klauzula, to wydaje się, że powinieneś
    odpowiadać Ty w 100% a ten ktoś jedynie, jesli zajeżdżając posuwał więcej niż 130.

    koncepcja jest taka aby na obie strony nalozyc obowiazki i w ten sposob wymusic
    bezpieczenstwo, to samo jest na parkingach w PL jakies progi, masa znakow plus
    oznakowanie poziome w Niemczech najczesciej sa tylko oznakowane miejsca parkingowe i
    jezdzi sie bezpiecznie bo wszyscy wiedza ze jak bedzie bum to najczesciej bedzie
    wspolwina a szkodowi w Niemczech dostaja porzadnie w dupsko :-)