  • 11. Data: 2009-12-18 22:14:11
    Temat: Re: Sms reklamowe w Orange.
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    wiadomościnews:hgg9t5$24d$1@node1.news.atman.pl...

    > U mnie jet to wyłączone a i nadal przychodzą smsy reklamowe itp.

    U mnie też. Z tym cellbroadcastem (jeśli to o niego chodziło) to jakaś
    bzdura jest.

    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

  • 12. Data: 2009-12-18 22:29:05
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    najszybciej i najłatwiej wyłączyć przenosząc numer do innego operatora

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 13. Data: 2009-12-18 23:30:31
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 18 Gru, 09:02, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Nawet na piśmie zwróciłem sie o usunięcie mojej firmy z bazy Meritum do
    > której mają dostęp wszyscy pracownicy Orange ale i tego nie załatwili.

    A kto ci takich głupot nagadał, że wszyscy mają dostęp do bazy
    Meritum?

    JK

  • 14. Data: 2009-12-19 01:15:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:04:05 +0100, ToMasz napisał(a):

    > ja natomiast żądałem zadoścuczynienia w wyskokości 50zł i... dostawałem.

    To już się chyba uodpornili na te żądania, bo pomimo, że też takie
    żądanie zgłosiłem, to nie tylko nic nie zapłacili, ale również nie
    odpowiedzieli na moje pismo, ani nie wstrzymali przysyłania SMS-owego
    spamu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2009-12-19 07:34:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > najszybciej i najłatwiej wył?czyć przenosz?c numer do innego operatora

    Jak dobrze pamiętam ktoś tutaj opisywał, że przenosił z orange -> do innej sieci
    i po przeniesieniu dalej przychodziły sms'y z pomarańczy.

  • 16. Data: 2009-12-19 09:23:01
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Darek napisał:
    > Jak mozna wyłączyć smsy reklamowe z Orange oraz podobne smsy z innych
    > firm które czasem mozna dostać bo czasami to jest denerwujące. Czy
    > Orange ma taką możliwość ich wysyłania bez zgody użytkownika ?

    ja załatwiłem to w białych rękawiczkach. Napisałem do rzecznika
    TP/Orange o zaniechanie wysyłania spamu reklamowego Orange. Następnego
    dnia miałem telefon z BOKu Orange od pani która poinformowała mnie żebym
    na przyszłość nie brał w konkursach i nie wysyłał smsów na numery
    premium bo oznacza to w większosci przypadków zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych. I w ciągu kilku najbliższych dni powinien zaniknąć
    przychodzący spam;) Zobaczymy..

  • 17. Data: 2009-12-19 13:18:40
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    JohnyK pisze:

    > A kto ci takich głupot nagadał, że wszyscy mają dostęp do bazy
    > Meritum?

    Pracowałem w Orange więc wiem jak to wygląda.
    Jeśli nie jesteś przypisany do jakiegoś KKB czy innej maści opiekuna to
    w Meritum każdy ma dostęp do konta abonenta.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 18. Data: 2009-12-19 15:39:26
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kilku najbliższych dni powinien zaniknąć przychodzący spam;) Zobaczymy..

    Tylko że jak samego Orange też dostaje, nawet dostaje info że w moim mieście
    w salonie na takiej i takiej ulicy jest promocja a przecież nigdzie nie
    wysyłałem o informacje z tego salonu :)

  • 19. Data: 2009-12-19 15:40:07
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > Jak mozna wyłączyć smsy reklamowe z Orange oraz podobne smsy z innych firm
    > które czasem mozna dostać bo czasami to jest denerwujące. Czy Orange ma
    > taką możliwość ich wysyłania bez zgody użytkownika ?

    Zmieniłem Orange na mBank mobile i nie mam już problemu z debilnymi smsami.
    Polecam: http://www.patbank.pl/mbank/mobile.html

  • 20. Data: 2009-12-19 16:23:26
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Darek napisał:

> [...]
    > mieście w salonie na takiej i takiej ulicy jest promocja a przecież
    > nigdzie nie wysyłałem o informacje z tego salonu :)

    Dokładnie tak, napisałem mu że głównie z Orange przychodzi spam. A i
    pojawił się również sms z nru Orange informujący moją mamę iż umowa
    Zetafon się już skończyła i zapraszają po nowy telefon do salonu na ul.
    xxxx w Łodzi:)