  • Data: 2009-01-10 09:29:12
    Temat: Re: Sony A100 i szumy
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszystkich!
    > Zastanawiam się nad kupnem A100 z uwagi na to że jest to najtańszy
    > aparat z podglądem głębi ostrości (chyba że się mylę).
    > Jedyne co mnie martwi to szumy - słyszałem że są duże. Może się ktoś
    > podzielić doświadczeniami.

    Nie sluchaj onanistow tylko rob zdjecia.

    A100 ma slabe odszumianie - dzieki temu obraz ma wiecej
    drobnych detali niz w innych aparatach 1Mpix, ale czasami
    widac niewielki szumek nawet na 100ISO. Niemniej ma on
    charakter zblizony do ziarna ze slajdu 100ISO a nie budyniu
    waniliowego jaki serwuja niektore aparaty.

    Jesli tylko bedziesz poprawnie najwietlal zdjecia tak ze nie
    trzeba bedzie ich potem sztucznie "podciagac" to efekty beda
    dobre.
    Tyle na 100ISO - wyzszych czulosci nie uzywam - nie sa potrzebne
    do robienia zdjec jakie mnie interesuja.

    Jesli cierpisz na przypadlosc "musze miec 1600ISO bez szumu"
    to rozgladaj sie za innym aparatem albo lepszym lakarzem ;)