    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony A300 - ergonomia
    Date: Mon, 12 Jan 2009 00:54:23 +0100

    at Sun 11 of Jan 2009 08:11, Janko Muzykant wrote:

    > Ale to akurat jest zaleta.

    Może niedokładnie opisałem wymiar problemu.
    Jest tak, że nie czuć kiedy się naciska.
    Z tego różne efekty, bynajmniej nie zalety:
    wydaje się, że naciśnięte - nie jest
    wydaje się, że nienaciśnięte - naciśnięte
    naciskasz raz - nie nacisnąłeś w ogóle
    naciskasz raz - nacisnąłeś dwa razy

    Toleruję różne klawiatury, płytkie, głębokie, twarde, miękkie
    i lubię kiedy różne urządzenia mają różną charakterystykę.
    Ale jeśli jedno nie ma żadnej, albo ma kilka naraz,
    a jeśli jedna to losowa, wówczas nie jest to w porządku.

    > Poza szczególnymi przypadkami to się wyłącza.

    Chyba myślimy o różnych rzeczach.
    Chcę np. zmienić ISO ze 100 na 200, czyli zjechać jedną pozycję w dół.
    A ten kontroler wyrywa z kopyta i zjeżdża 5 pozycji.
    Sprawność manualną mam raczej w porządku i nie jest
    wielkim problemem opanować to, ale dyskomfort zostaje.

    --
    nb