eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpecjalista od świec żarowych › Re: Specjalista od świec żarowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <571f7810$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <571f7b8d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <571f97dd$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <nfo6d8$7hs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <571fae4e$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Specjalista od świec żarowych
    Date: Tue, 26 Apr 2016 22:10:31 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <571fcb3c$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.118.25
    X-Trace: 1461701436 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 83.30.118.25:60642
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581194
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...harvard.local..
    .
    W dniu .04.2016 o 20:07 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
    >> A nie bedzie tak, ze przy okazji przez pare minut bedzie walil
    >> czarnym dymem, byc moze niszczac katalizator i filtr DPF ?

    >Może tak być, świece żarowe wbrew powszechnej opinii używane są
    >również podczas normalnej jazdy (a nie tylko przy rozruch). O tym
    >kiedy je włączyć decyduje kalkulator wtrysku i zależy to od
    >kilku/kilkunastu parametrów.
    >Miałem kiedyś serwisów-kę od dci i tam było to rozpisane. Decydowało
    >np. na jakiej wysokości n.p.m pracuje silnik, przy jakiej temp.
    >otoczenia i przy jakim obciążeniu.
    >Im nowszy diesel (wyższe EURO) tym sterowanie bardziej skomplikowane.

    No, bardziej mialem na mysli tych pare minut zanim sie silnik nie
    rozgrzeje.

    Fakt - przy prostszym silniku to raczej kilkadziesiat sekund, potem
    swiece i tak wylaczone ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: